niedziela, 4 września 2011

fashion by usa

nie wiem czy zauważyliście, z poprzedniego posta, że bardzo podobają mi się rzeczy z motywem flagi USA. zakochałam się w nich, są przepiękne a ostatnio bardzo rozchwytywane przez dziewczyny.
znalazłam kilka świetnych rzeczy z tym wzorem (:










ostatnio dużo się mówi o własnoręcznym zrobieniu szortów z motywem flagi. bardzo podoba mi się ten pomysł ale są jego minusy. farbki do tkanin można zakupić w empiku, ale kosztują około 80 zł. oczywiście można je również dostać na allegro, gdzie ich cena jest w granicach 20 zł ale nigdy nie jesteś pewna ich koloru. mam dla was propozycje, zamiast robić samemu kupcie już zrobione, które widnieją na allegro tutaj macie duży wybór (:


1 komentarz:

  1. uwielbiam rzeczy z takimi motywami a o szortach marze może sama spróbuję takie zrobić ?? heh :P

    OdpowiedzUsuń