poniedziałek, 5 września 2011

nails baby nails

witajcie dzisiaj parę słów o paznokciach, które uwielbiam gdy są pomalowane. nie mam ulubionych kolorów czy wzorów. ważne żeby były pomysłowe lub po prostu ładne. wzorki świetnie wyglądają ale naprawdę trudno je zrobić, wiem coś o tym. zwykłe, matowe, wcale nie prezentują się gorzej według mnie. sama posiadam mnóstwo lakierów i jestem z tego dumna (:




cudownie wyglądają z pasującą biżuterią




ja kupuje najczęściej lakiery "golden rose", dobra jakość, dobra cena (: w manhatannie jest stoisko z lakierami właśnie z tej firmy, oraz w carefoure ( jestem z Gdańska jakby co c: ). cena ich waha się między 3.20 a 8 zł. polecam
ostatnio zauważyłam, że moje paznokcie robią się żółtawe. dowiedziałam się, że to przez ciemne lakiery, które nakładałam bez tzn. "bazy" czyli bezbarwnego lakieru najpierw. naprawdę radze stosować się do tego, bo później wasze pazurki nie będą za efektownie wyglądać (:

bluzka - cubus
spodenki - z zagranicy


 not evrything is as easy as you, i feel weird

1 komentarz:

  1. uwielbiam mieć pomalowane paznokcie w różnorodne kolory i wzorki ... a ten lakier co masz jest boski!! i świetnie komponuje się z pierścionkiem i bransoletką !! a twój strój jak zawsze świetny!!

    OdpowiedzUsuń