piątek, 9 września 2011

vans&converse

witajcie dzisiaj tak szybciutko o trampach. według mnie najwygodniejsze buty jakie wgl mogą istnieć. uwielbiam je i sama posiadam buciki z obu firm (: POLECAM



kupiłam je za granicą ( niemcy ) i naprawdę bardzo jestem z nich zadowolona.


 chciałam wam również pokazać buty które pragnę całym serduszkiem, są cudowne. mój must have. znalazłam je na allegro! podam wam linki

arbuziki

amerykańskie






macie też kilka zdjęć conversiaków









na oficjalnej stronie converse macie możliwość zaprojektowania własnych conversów za $60

2 komentarze:

  1. Powiem Ci jedno KOCHAM TE BUTY.!! OMg one mnie powalają na kolana.! PS; SUper blog.;D Naprawdę Fajnie zaczynasz.;) Powiem Ci początek jest najtrudniejszy ponieważ mój blog jak dla mnie też dopiero stawia swoje pierwsze kroki.;)

    Mogę promować twojego bloga na moim jak chcesz.;D

    OdpowiedzUsuń