niedziela, 30 października 2011

Creme Brulee Frappuccino

cze, dzisiaj spędziłam cudowny dzień na mieście. Jednym z miejsc które odwiedziłam był Starbucks, gdzie swoją drogą możecie mnie często znaleźć. Przy okazji polecam aby wypić tam Creme Brulee Frappucino albo Carmel Macchiato, MNIAM. Macie kilka zdjęć, z wypadu oraz mój outfit.



złote pierścionki - h&m
krzyż - bijou brigitte

koszula - cubus
spodnie - cubus

torebka - szafa babci (<3)

przepraszam Was ale nie pamiętam jak nazywał się sklep w którym kupiłam oficerki, moge tylko powiedzieć, ze w Fashion Hause
jutro pokaże wam efekty mojej pracy ze spodniami, bo chcę je przerobić na krótkie i dopiąć ćwieki. Jeżeli dostanę farbki do tkanin to również zrobić szorty z flagą USA. Pokaże o ile wyjdą c:
A narazie macie te na których będę się wzorować

Dodaj napis
co o nich myślicie?

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam takie spodenki ez mialam zrobić takie lecz czasu brak.;c Super look.;)Zawsze wszystko idealnie współgra.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są zajebiste !

    OdpowiedzUsuń