sobota, 29 października 2011

rock

Zaczęły mi się podobać rzeczy ostrzejsze, bardziej wyraziste, typowo rockowe w których dominuje kolor czerwony i czarny. Skórzane ciuchy oraz buty, ćwieki, metale to must have na ten sezon.



Oczywiście nie zabraknie jeansu, który praktycznie do wszystkiego pasuje, a nadaje charakter lookow. Czyli wygrzebujemy marmurki z zeszłego roku (:
Oraz tegoroczne hity - srebro i złoto.
Od pewnego czasu chodząc po sklepach poszukuje rzeczy z ćwiekami ale musze przyznać, że nie znalazłam czegokolwiek godnego uwagi, więc zaczęłam szperać w necie.
Nie wiem czy zauważyłyście ale bardzo często, na różnych częściach garderoby pojawia się krzyż, wzór ten mi osobiście się podoba, a zwłaszcza w połączeniu z ćwiekami. Jak zawsze poszukałam dla Was kilka obrazków.
zakochałam się w tym zdjęciu
 
podam wam link z pierścionkami na kształt krzyża, mnie najbardziej urzekł ten.


pierścionek - bijou brigitte

Ciuchy w takim stylu możecie znaleźć w prawie każdym sklepie, a dla dziewczyn poszukujących czegoś bardziej orginalnego polecam odwiedzenie strony : allegro.pl oraz szafa.pl
Zachęcam was do projektowania samemu ciuchów, świetna zabawa oraz zaoszczędzenie pieniędzy, praca  z cekinami nie jest trudna, a efekty są naprawde powalające (:

2 komentarze:

  1. Najlepiej zrobić takie ciuchy samemu.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Klaudią ! Lubię tak kombinować .A najfajniejsze wychodzą z ćwiekami ;D

    OdpowiedzUsuń