poniedziałek, 31 października 2011

Fail

Obiecywałam Wam, że pokaże moje spodenki po przeróbce ale niestety, Gdańsk - cudowne miasto. Spędziłam pół dnia szukając ćwieków, zwiedziłam 4 pasmanterie i w żadnej nie było tego czego szukam. Jedynie kupiłam farbki do tkanin, lecz też nie jestem spełniona ponieważ nie było białej. Czyli amerykańska flaga odpada do póki jej nie znajdę. Na szczęście allegro mnie uratowało i tam znalazłam ćwieki jakie poszukuje. Ceny są naprawdę niskie, więc wydaje mi się, że warto. Tu macie linki, może skorzystacie : piramidki srebrne, kolce złote, piramidki złote. Sprzedawca daje świetne rabaty, także zachęcam do odwiedzenia stronki c:
Pokaże Wam słuchawki, które baaaaaaaardzo mocno pragnę :

mi osobiście najbardziej podobają się beżowe oraz miętowe

Ceny kręcą się wokół 240zł, a znaleźć je możecie na allegro oraz morele.net.

Niestety dzisiaj nie mam dla Was mego outfitu, ale spokojnie był to zwyklak :D


21 komentarzy:

  1. chciałam takie słuchawki.. teraz wgl nie używam mp3 :D pewnie że dodajemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie : )
    Zapraszam również do udziału w konkursie http://siincerro.blogspot.com/2011/10/konkurs.html : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne słuchawki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowe słuchawki !! <3 obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. no, miętowe i beżowe najładniejsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog:D
    Zapraszam do mnie:)
    Nowy post:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Te słuchawki są świetne.!!:) Ja też nie mogłam nigdzie znależć ćwieków :( O te akcje są super..Trzeba będzie zamówić.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszłyśmy na tych zdjęciach <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. miętowe są świetne! :)

    ja ostatnio też się bawię w przeróbki ciuchów, ale zawsze się boję, że coś popsuję i do nieczego się nie będzie nadawało :P

    obserwujmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętowe śliczne! ;-) Pewnie, obserwujemy, ja już dodaję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są :).
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu.
    +dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog! ;)
    obserwuję i trzymaj tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze zdjęcia :q A co do słuchawek - najlepsze dla mnie są małe, czarne pchełki :q Praktyczne i do wszystkiego pasują ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowe słuchawki są najładniejsze ;D

    Dziękuję za komentarz :**
    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo... :P

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chcę takie słuchawki<3 Chcę fioletowe małe :3

    OdpowiedzUsuń