sobota, 29 października 2011

Heels and Wedges

Znalazłam dwie naprawdę świetne stronki z butami. Jedna z nich, dla dziewczyn które lubią porządne buty, jest z firmówkami. Oglądam te cudeńska i szaleje za coraz to nowym lecz ich nie kupie. Kosztują około 500zł, a mi jeszcze rośnie noga dlatego nie widzę sensu w kupowaniu. Druga strona posiada buciki z eko skóry w dobrych cenach.
Zacznijmy od tych droższych-solestruck sklep internetowy który posiada między innymi buty projektu Jeffrey Cambell i na tych modelach się skupie. Mogłabym je oglądać godzinami i marzyć by znalazły sie na moich nogach. Pokaże Wam te w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia, bo chyba niema tam buta, który mi się nie podoba c:

$189,95
$264,95
$159,95
$144,95

A teraz stylowe buty, na której pojawiła promocja -  Promocja: Wpisz hasło STYL20 i otrzymaj rabat 20% na zamówienia powyżej 100zł; powyżej 300zł - wysyłka GRATIS.
 Zajrzyjcie do tego sklepu, bo jestem pewna, że każda znajdzie coś dla siebie (:
189.00 zł
159.00 zł
159.00 zł
Któreś z tych jutro zamówię ale nie mogę się zdecydować, pomożecie? Które wybrać? (:

2 komentarze:

  1. Te pierwsze możesz zamówić bo są super.;) No i tte przypominające jc też.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są spoko ale najbardziej podobają mi się ostatnie i przedostatnie :) Te z ćwiekami oczywiście też są świetne <3 ! Ale postawiłabym na klasyk ^^ Zapraszam do mnie .; http://anna-annabell-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń